۱۳۹۰ مهر ۲, شنبه

سال سوم

شاید مهم ترین چیزی که امسال عمیقا بهش رسیدم این بود که یاد بگیرم خودم رو با تمام ویژگی های ظاهری و باطنی م بپذیرم . بهم برنخوره وقتی یکی بهم میگه راهی رو که میری اشتباهه . بهم برنخوره وقتی ازم انتقاد میشه ( چه سازنده چه غیر سازنده ) . یاد گرفتم از اون چیزی که هستم فرار نکنم . و این برام خیلی با ارزشه . 
از فردا سال سوم دبیرستان برام کلید میخوره . سالی که خیلی با ارزش و مهمه ( از نظر زمانی ) . میخوام امسال بیشتر برای خواسته هام تلاش کنم . دور چیزهایی رو که من رو از اهدافم دور میکنه خط بکشم . می دونم سخته . ولی غیر ممکن نیست . 
درست استفاده کردن از فرصت هام برام مهمه . باید یاد بگیرم که ارزش خیلی از کارها رو توی زمان خودشون بدونم . یاد بگیرم که خیلی از کارها ارزش صرف زمان با ارزشم رو ندارند . باید مفید زندگی کردن رو یاد بگیرم . %

میدونم تو این مسیر سختی هست . ناامیدی موقتی هست . اما باید به خودم قول بدم که شکست نخورم . که به راهی که میرم شک نکنم . امیدوارم . 

هیچ نظری موجود نیست: